Asta nu-i România mea!

Recunosc că toate evenimentele legate de Bac-ul de anul acesta m-au cam depăşit. M-am simţit jignit, m-am simţit frustrat, dar în acelaşi timp şi legat de mâini. Cine e de vină deja nu mai contează. Orice măsură luată acum e fix ca o aspirină administrată împotriva cancerului. Concluzia? Idiocracy are şanse mari să nu rămână doar un film hilar.

Prostia există. M-am convins de asta în ultimele luni trăite în România. Scenarii, teorii, scandaluri… lista poate continua la nesfârşit. Sunt cuvintele care pot caracteriza starea de spirit în care trăim. Parcă ne obişnuisem, de fapt, parcă mă obişnuisem. Bacalaureatul m-a lovit în plin. Credeţi-mă că mi-e ruşine. Asta nu e România mea. Vreau o Românie care să-mi placă!!

Posted on July 6, 2011, in O părere and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

