Îmi plac oamenii frumoşi!

De ceva timp mi-a intrat în vocabular expresia: “Îmi plac oamenii frumoşi”. Cred că e o chestie general valabilă, dar sună foarte bine. Mă încarc pozitiv când văd zâmbete, când citesc în ochi iubire sau când fericirea nu e doar un pretext pentru a păcăli o zi mai proastă.

În acelaşi timp, utilizez cam des cuvântul “stupid”. Îl asociez cu toate lucrurile care mă enervează sau care nu mi se par normale. Recunosc că de multe ori sunt foarte critic şi analizez mult prea în detaliu lucruri pe care ar trebui să le privesc mai detaşat sau care nici măcar nu ar merita atenţia în mod normal.

Mi se pare stupid să nu te simţi bine în pielea ta şi de aici să îţi faci o dublură a personalităţii doar pentru a primi apreciere din partea apropiaţilor. La fel de stupid mi se pare să te dai bătut doar pentru că primul impuls îţi dă senzaţia că ai greşit. E poveste lungă…

“Îmi plac oamenii frumoşi” şi “stupid” au şi ele un punct comun. Spun asta pentru că mă deranjează să văd oameni care nu ştiu să se bucure. Ca tânăr ar trebuie să fii ‘open mind’ şi să nu-ţi ghidezi priorităţile după idei preconcepute. Încă o dată, e stupid, să devii un ‘om urât’ pentru că nu vrei să te adaptezi. Nu poţi pleca la un drum gândindu-te că vei merge mereu pe trotuar şi că va mirosi doar a trandafiri proaspeţi. Trebuie să mai sari o groapă, te mai aşezi din când în când pe o bancă şi, cel mai important, dacă cel cu care te afli se opreşte să îşi cumpere o sticlă cu apă, ar trebui să îl aştepţi să-şi mănânce şi ciorba dacă e cazul. Nu ştiu cât de clar am fost, dar dacă ai să vrei mereu să mergi în locul pe care tu îl consideri perfect şi nu ai să înveţi să eliberezi energie pozitivă printre oameni urâţi, ai să devii şi tu unul.

Cui nu-i plac oamenii frumoşi?

Posted on August 3, 2011, in O părere and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Tuturor ne plac oamenii frumosi, numai ca uneori si oamenii frumosi uita ce e aia frumusete a vietii…Foarte simplu si frumos postul!

Leave a Reply

