Românii nu apreciază girafele/ Oameni urâţi (1)

Am ajuns la concluza că românilor nu le plac girafele. Fiinţele alea cu gâtul lung cât o zi plictistoare de muncă şi care-şi mestecă plictisită frunzele. Dubios, nu? Spun asta pentru că altfel nu-mi pot explica de ce un tricou cu două girafe (care cică s-ar împreuna) au creeat în media româneşti o isterie mai mare decât Harold Camping (pastorul ăla de anunţa de azi pe mâine că vine sfârşitul lumii peste noi).

Florin Costea a îndrăznit să îmbrace un tricou cu două girafe pentru a semna contractul cu Steaua şi aşa a ridicat mingea la fileu. Înguşti la minte, nu-mi place să o spune, dar asta reiese din reacţia generală, toată lumea a sărit de cur în sus pentru că olteanul a îndrăznit să afişeze două animale care fac sex. Greşit. Nu există pic de iubire în imagine.

Mă enervează când văd oameni urâţi care se ghidează după principii fixe. E aceeaşi problemă a ideilor preconcepute care ne afectează, deşi trăim în ţara în care un proverb spune că: Haina nu-l face pe om. Ironic, nu? Presa sportivă s-a indignat, televiziune ai deschis jurnalele sportive cu outfit-ul lui Costea, iar cel mai urât gest l-a făcut unul din ziarele de sport:

Acum mă întreb eu, de ce trebuie să punem atât de mult accent pe detalii şi trebuie să privim atât de în profunzime chestii care ar trebui trecute cu vederea? Ne încărcăm mintea cu lucruri inutile şi uităm de esenţial.

P.S. Mi-aş fi cumpărat şi eu un tricou. Chiar îmi place, doar că preţul (459 de lei) mă face şi pe mine să antipatizez girafele.

Posted on August 5, 2011, in Oameni urati and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. E vara…astia nu au subiecte..se iau si ei de ce pot sa faca o stire…(au norma zilnica)

Leave a Reply

