Vine toamna, rău ne pare

Încuiaţi bine uşile şi blocaţi-le cu ce aveţi mai voluminos. Garaţi maşinile, trageţi obloanele, băgaţi pisica sub pat şi cel mai important nu vă uitaţi la televizor!! Cum adică de ce?! N-aţi auzit că vine frigul?? Ei hai, cum să se răcească deja, doar e 8 octombri?! Dacă nu ştii cum, Gândul îţi explică tot ce trebuie să faci, într-un articol scris din plictiseală.

Nu pe bune acum, eu m-am cam săturat de genul ăsta de informaţii. Auzi, ‘Cum se răceşte România într-o zi’. Al naibi de greu, toamna calendaristică a început de hăt şi dacă stau bine să mă gândesc la cum se manifesta vremea în aceeaşi perioadă a anului trecut, în mod normal suntem mai aproape de iarnă. A doua chestie pe care n-am s-o înţeleg în veci. ‘Nu ieşiţi din casă decât dacă este neapărat necesar’. Hai nu mă nebuni! Adică dacă-i dă cu ploaie eu trebuie să stau cuminte după geam că altfel mă udă? Aoleu! Şi dacă bate vântul mai tare vreo trei zile, eu trebuie să stau baricadat, nu? Fâs…

În fine, povestea e veche şi e într-o foarte strânsă legătură cu modul în care sunt surprinse autorităţile în fiecare iarnă de ninsori. Auzi, cică se răceşte în octombrie. Zău că nu mai înţeleg nimic din vremea asta…

P.S. Dor o să-mi mai fie de căldură.

Posted on October 8, 2011, in O părere and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

