Iarba şi OLAndezii

La “Revoluţie” nu s-au tăiat bilete, dar nici aşa nu s-au strâns 50.000 de românaşi, cam câţi au venit aseară cu gura căscată şi urechile acoperite pe Naţional Arena. Iarna-i încă grea, omătu-i mare pe bulevarde, dar avem “iarbă neaşteptat de bună”, cum aflăm din comentariu încă din primele minute ale meciului.

Care meci?  Steaua cu Twente. Veselie mare, popcorn, înjurături (că doar aşa-i frumos), numai că la fotbal nu e ca-n viaţă: dacă auzi un “Ola”, nu înseamnă că ai agăţat o spanioloaică. Ola al lor nu-i rudă nici cu Messi, nici cu Xavi, dar îi face un Pasodoble lui Brandan, de care până şi Mihai Petre ar fi invidios. Liberiano-olandezul cu salut în loc de prenume şi cu nume de ajutor de Sir, John, i-o serveşte lui Tătăruşanu acolo unde n-ar trebui s-o lase să intre nici pe maică-sa şi fuga la RATB.

Cu găina-i greu când în curte-ţi cântă prepeliţa. Nu-i nimic, în Olanda iarba-i şi mai bună, garantează Gigi, abia întors de la adunat Zăpadă!

  • găină minge [jargon fotbalistic]
  • Mi-a placut coregrafia de la începutul meciului
  • Acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!
Posted on February 17, 2012, in Sport and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. eu am vazut decat prima repriza si mi s-a parut destul de ok..daca aveau noroc bateau.

  2. Întradevăr, nu au făcut un meci deloc rău. În prima repriză dacă știau să profite mai mult de poziționară ciudată a lui Twente în apărare poate reușeau să și înscrie. În repriza a doua s-au cam pierdut.

  3. Sunt de parere ca au avut noroc de terenul de joc foarte prost. Mi-a amintit de meciul cu Franta in care am avut noroc de faptul ca lor le-a fost frica sa isi rupa picioarele pe “campul” de joc. Vom vedea in retur daca Twente va juca la potential maxim 🙂 Eu sper ca da.

  4. Eu cred ca terenul e doar o scuza. Steaua nu a jucat rau, a avut ocazii, putea sa marcheze si nu era o surpriza. Adevaratele problemele sunt cu totul altele.

Leave a Reply

