Relaţii Exuale – De cât ‘S’ avem nevoie pentru a fi fericiţi?

Dacă aş scrie la un moment dat o carte, un lucru mi-e foarte bine întipărit în minte: trenul. În ultimii ani mi-am petrecut mai multe ore pe şine, decât au stat unii în pat. Trenul ar fi metafora fericirii şi totul ar trebui să înceapă într-o gară. Dar de data asta nu e vorba despre mine şi nici despre vreo poveste care mi-a trecut pe la urechi. De data aceasta vorbim despre ‘Relaţii Exuale’ şi despre Lasse, un danezo-german în căutarea fericirii.

Pentru Michel Birbaek, autorul romanului despre care vă scriu astăzi, şi eroul său Lasse, trenul e o poartă, un pod către un nou început. Orizonturile ar fi trebuit să se deschidă larg acolo, ceea ce se şi întâmplă, doar că drumurile te duc, de obicei, în acelaşi loc, acolo unde îţi doreşti să ajungi de fapt.

Tare sunt curios cum aţi reacţiona în situaţia dată: o iubeşti şi te iubeşte de şapte ani, vă vedeţi doar în weekend-uri, ea e obsedată de job-ul ei, locuiţi la sute de kilometri distanţă şi nu aţi mai făcut sex de… doi ani. Cam aşa se prezintă Lasse şi, iubita lui, Tess. Se iubesc, dar hotărăsc să se despartă. El rămâne cu obsesia legată de fericirea carnală, ea cu pasiunea pentru job, doar că, aşa cum ţi s-a întâmplat şi ţie şi mie şi oricui de pe Pământ, ceva rămâne neschimbat, dragostea.

Acest articol face parte din Campania vALLuntar, iniţiată de Grupul Editorial ALL. Pentru fiecare articol scris, echipa ALL va lucra 15 minute pentru un centru ales de bloggeri, iar pentru fiecare comentariu referitor la carte şi la campanie se mai adaugă încă 3 minute de voluntariat. Aşa că hai să ajutăm nişte copii cu probleme şi, de ce nu, să-mi iei cartea şi să vezi cum s-a terminat. Comentezi pentru tine şi pentru copii minunaţi de la Asociatia Down Bucuresti.

Posted on March 15, 2012, in Evenimente and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 58 Comments.

  1. Pare o carte destul de interesanta, am sa o citesc si eu, pentru ca mi-ai starnit interesul.

  2. subiectul nu e nou, insa sunt convinsa ca modul in care a fost tratat lui mi-ar trezi interesul 🙂

  3. Imi plac povestile inspirate din viata reala,vreau sa stiu cum se termina.sper k e cu happy end..

  4. Povestile care au corespondent in realitate sunt cele mai frumoase, intradevar..

  5. m-a surprins cate recenzii la cartea asta au fost. trebuie sa ajunga si in mainile mele cat de curand:) felicitari pentru implicare

  6. Interesanta prezentare ,m’ai convins sa o citesc 🙂

  7. Si tu mi-ai oferit o sugestie foarte buna! 😀

  8. Este destul de interesanta prezentarea…cum au spus si ceilalti mai sus, nu e un subiect nemaintalnit, insa merita sa fie citita, intrucat modul in care este tratata e clar unic:)

  9. Pare banal, dar nu este. Crede-ma!

  10. suna incitant, tema cartii…mi.ai dat idei sa o citesc..:D

  11. Poate ai sa o citesti curand, Rares! 😀

  12. S-ul care lipseste din titlu e tot misteru :))

  13. E mai mult o bataie de cap! :))

  14. Felicitari pentru campanie si voi citi cartea curand!

  15. Sper sa te tii de cuvant! 😀

  16. Suna f interesant! O sa o citesc!

  17. Datorita tie, acum stiu ce voi citi 😀 Mersi si felicitari pentru implicare!

  18. Ma bucur mult sa vad ca te-am facut atat de curioasa! 🙂

  19. Pare interesant subiectul. Am gasit cartea pe Okian, e la reducere 🙂

  20. Captivant as zice! 🙂

  21. Fascinanta povestea, s-ar putea ca pe viitor s-o iau si s-o citesc si eu! Mult succes cu campania!

  22. Citeste-o, nu iti va parea rau! 🙂

  23. Atentia cam cade pe titlul cartii. Misterul e intr-adevar pe acel S care lipseste dar poate totusi se refera la relatiile dintre fosti iubiti, ex-uale :))

    Nu prea am inteles eu care e legatura dintre sex si job?! Adica oricat de workahoolic esti, wtf?! :)) Dar pare interesanta cartea.. Poate o pasezi si tu in camera vecina 😀

  24. Stii cum poti sa afli raspunsul intrebarilor tale? Citind cartea! :))

  25. Irava Simona

    Imi place descrierea , pare tare interesanta cartea si sunt curioasa care ar fii deznodamantul. Consider ca o relatie la distanta este greu de intretinut , insa daca exista dragostea se poate si realiza. Insa intr o relatie nu trebuie sa urmarim interesele personale , pentru ca o relatie nu mai inseamna doar EU , ci NOI 🙂

  26. Greu, dar frumos. Si, la fel cum ai spus si tu, mereu trebuie sa existe “Noi”

  27. Mi se pare cunoscuta ideea povestii ,sunt curioasa sa-i vad continuarea…insa tot raman la premisa ca dragostea la distanta inseamna timp pierdut 😉

  28. Alina, dragostea la distanta te invata multe. Daca e timp pierdut sau nu, ramane ca fiecare sa-si traga concluziile daca a fost vreodata implicat serios in asa ceva..

  29. M-ai facut curioasa. Sper sa-mi tina de urat pe durata celor 6 ore de drum intre Cluj si Piatra. Felicitari pentru campanie! 🙂

  30. Va fi o companie foarte placuta pentru un drum atat de lung!

  31. Alexandru Gagerau

    Subiect nou si interesant. De multe ori apetitul vine gustand…ca
    intotdeauna, blogger-ul nostru a reusit sa-mi starneasca interesul/apetitul.

  32. Ma bucur Alex ca am reusit sa te fac curios!

  33. Suna destul de interesant, atractiv :*

  34. Asa si este! 🙂

  35. In viata trebuie sa iei cateodata decizii drastice si totodata care iti pot aduce liniste sau dimpotriva. Cauta sa iei decizia corecta si gandita la rece.

  36. Trebuie sa stii sa gresesti mai intai pentru a afla ce decizii trebuie sa iei. Cel putin asa cred eu

  37. Ne-ai convins! Nu am niciun dubiu ca e o carte interesanta si merita citita!

  38. Da Emilia, e genul de carte care nu te lasa pana cand nu o termini 😀

  39. Alexandra Bohan

    Sunt curioasă de mooor! Am mai citit nişte recenzii din campanie şi vreaaaaau carteaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

  40. Merita sa o citesti, crede-ma!

  41. si eu am citit aceeasi carte in cadrul campaniei.
    ma bucur sa mai citesc si o alta opinie.

    uite aici e recenzia mea…
    http://inimioarecolorate.wordpress.com/2012/02/26/relatii-exuale/

  42. Sper ca ti-a placut la fel de mult ca si mie 🙂

  43. Mhhhhmm, e pe lista de asteptare! Imi place subiectul, cu siguranta e o carte captivanta!

  44. Da Stefania, e genul de carte care te tine in suspans pana final. Cine stie, poate ai sa o castigi!

  45. Un subiect real , din descrierea ta ceva mi-a captat atentia “El rămâne cu obsesia legată de fericirea carnală, ea cu pasiunea pentru job” , se pare ca merita citita. 😀

  46. Andruska, stiu ca e plastic spus, dar asta e realitatea, cel putin pentru un moment 😀

  47. Aici cam asa este . 🙂

  48. da, mi-a placut foarte mult.
    si da… in sensul cel mai bun.. pe ganduri.. 😀

  49. M-ai convins şi pe mine. Chiar aveam nevoie de o recomandare. Mai aşteptăm!:D

  50. Interesant proiect 🙂

  51. poveste actuala in care din pacate/fericire toti ne-am gasit sau ne vom regasi cel putin o data in viata.. interesant cum ai spus ca dragostea ramane, ciudat insa cum rareori aceasta are legatura sau e in armonie cu relatiile ‘-exuale’….si totusi, in viziunea mea o relatie la distanta este oricum ai lua-o sortita esecului.

  52. “S” -ul , mica fantomă a romanului .. 🙂 se pare că ai reușit să trezești interesul câtorva persoane,ceea ce e minunat .
    Felicitări ! Hug >:D<

  53. Alexandra Hututui

    Despre prioritati si nu numai…pare o carte ce trebuie citita. Multumim pentru sugestia facuta si pentru prezentarea mai mult decat intriganta..

  54. Da, treaburile ex-uale nu sunt usoare. Cand termini cartea? Vreau sa ma elucidez si eu:)

  55. M-ai facut curioasa,cred ca merita citita. Felicitari pentru implicare! 🙂

  56. cu totii am fost nevoiti sa luam trenul pentru a ne satisface o curiozitate..erotica, dramatica, sufleteasca.. e frumos sa vezi si in cuvinte ce iti pun imaginatia la munca o astfel de poveste:D Go for it:D

  57. sincere felicitari pentru implicarea in aceasta campanie

Leave a Reply

