Până la urmă ce e bucuria?

Și-ar fi dorit cu siguranță să poate alerga nestingheriți în fața blocului sau să meargă la școală ca orice copil normal. Și-ar fi dorit să se poată piardă în mulțime, fără să atragă măcar o privire plină de compasiune. Dar faptul că sunt puțin diferiți nu le îngreunează drumul spre fericire, ci chiar îl scurtează. Vorbesc despre copii, oamenii cu Sindrom Down, cei pe care i-ai văzut de atâtea ori pe stradă, dar nu ți-ai imaginat vreodată ce se poate afla în sufletul lor.

Miercuri, am participat la Ziua Mondială a Sindromului Down, eveniment organizat de Asociația Down București și, cu toată sinceritatea, trebuie să recunosc cât de copleșit m-am simțit. De puține ori în viață m-am simțit atât de dominat de atmosfera unei împrejurări. A fost momentul în care am simțit nevoia să mă opresc și să îmi reconsider poziția în societate, pe Pământ. Sinceritatea pe care o emanau acei copii e copleșitoare, dragostea cu care își privesc prietenii, părinții, însoțitorii e aproape imposibil de priceput.

Foarte probabil, noi, cei care ne considerăm normali, nu vom reuși să atingem acel nivel de simplitate, care face viața cu adevărat frumoasă. Cei afectați de sindromul Down, nu pot trăi viața așa cum o percepem noi, dar, cu siguranță, știu cum e să te bucuri și să iubești cu adevărat.

Felicitări ADB!

Fotografii de la eveniment, găsiți AICI!

Posted on March 27, 2012, in Evenimente, O părere and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

