Am căutat comori pe Strada Ficțiunii!

Mereu mi-am dorit să particip la o vânătoare de comori. Sentimentul ăla de distracție și muncă în echipă dă drumul la adrenalină într-un mod pe care chiar voiam să îl încerc.

Editura All mi-a oferit ieri posibilitatea să o fac la Scavengers Hunt, organizat la fix un an de la lansarea colecției Strada Ficțiunii. Toma m-a luat în echipa lui și, evident, am câștigat. Am plecat acasă cu cinci cărți mișto, cu o reducere de 30% de la All, timp de un an, și cu un Evobook 2, de la Evolio, de care aveam mare nevoie.

Pe lângă toate acestea, m-am bucurat foarte mult să văd că românii încep ușor, ușor să își deschidă mințile. La început mi-a fost puțin cam greu să cred că vom putea obține un ursuleț de pluș și o bere pe moca (da, n-am avut voie să folosim bani). Le-am primit fără mari bătăi de cap, ci chiar însoțite de un zâmbet sincer.

La cât mai multe zile la fel de faine!

P.S. Noi 6, adică eu, Toma, Alex, Adrian, Radu și Oana, am alergat legați prin centrul vechi. Să nu cumva să încercați să faceți la fel pentru a bea bere pe gratis 🙂

Fotografii puteţi vedea AICI

Posted on March 29, 2012, in Evenimente and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Tudorache Gabriela

    Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere
    35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ameteli .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

  2. Bună Andi,

    îţi mulţumim mult pentru participare, ne bucurăm că ţi-a plăcut şi te mai aşteptăm pe la noi, pe Strada Ficţiunii. Lecturi frumoase cu EvoBook-ul 🙂

    Cu drag,
    Loredana Modoran
    Online Coordonator Grupul Editorial ALL

  1. Pingback: Cum ne-am distrat la Scavengers Hunt | ALL Cafe

Leave a Reply

