J&B Party a zguduit Cişmigiul

Nu ştiu dacă s-a gândit cineva cam cum ar arăta o petrecere perfectă, dar eu am participat vineri la una care s-a apropiat serios de un ideal. Locaţie foarte bine aleasă (Cişmigiu), muzică faină (până la un moment dat), oameni ok (aleşi cât de cât atent) şi, cine spune că nu contează ultimul aspect e ipocrit, bătură moca şi la discreţie.

Eu am ajuns acolo datorită lui Manafu şi, la fel cum le ziceam şi prietenilor mei, dacă n-aş fi ştiut de J&B Party tot mi-ar fi părut rău dacă n-aş fi fost acolo.

Cam aşa au arătat animatorii.

 

Posted on April 9, 2012, in Evenimente and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. La cat mai multe astfel de articole. Bravo!

Leave a Reply

