priNeamț se-ntâmplă lucruri faine

Știți cât de fain e Piatra-Neamțul? Dar cât de faină e tot ce e în jurul lui? Nu știți, normal că nu știți. Și chiar dacă știți. Vă mai spun eu odată. E fain tare de tot!

Și cine nu mă crede să meargă să se convingă. După, dacă e cazul, mai vorbim. Nu de alta, dar eu am sa mai dau o tură priNeamț.

Ce-i asta? Simplu. Alex Filip și Toma au strâns niște oameni frumoși să le arate printre ce minunății am crescut noi.

Aici se cască gura și se respiră adânc aerul tare.

Puțin mai înainte se cască ochii mari la conferinţa de marketing online pentru brand-urile din turism.

I-am studiat îndeaproape. Au pus suflet în toată organizarea evenimentului, așa că, degetele încrucișate. Poate că în curând vă plimbați și voi priNeamț.

 

Posted on September 13, 2012, in Din ' WWW ', Evenimente and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

