Fire in the hole

Am îmbătrânit. O spun cu toată responsabilitatea. De ce? Uite, sâmbătă am ajuns la Bloggers Lan Party. Toma a scos tot ce a avut mai bun din el și a adunat 25 de bloggeri cu chef de joacă. Am stat zece ore cu ochii în calculatoarele oferite de Maguay și am dat în mintea puștilor.

IMG_1045

Am obosit, m-a luat durerea de capși cred că am făcut și ceva febră musculară. Unde-s vremurile când strângeam gașca și chiuleam la șase din șapte ore doar ca să ne jucăm Counter Strike, NFS sau FIFA? Ah, ce bine mai era.

Spre surprinderea mea nu mi-am pierdut chiar toată dexteritatea. E drept, n-am fost tocmai cel mai bun, dar încă mai sunt în stare să scap de trei inamici de odată.

A fost fain de tot, pe bune.

IMG_0811

RomtelecomToshiba și ROCCAT  au pus și ei umărul serios pentru ca evenimentul să poată exista. PC Garage a oferit  25 de dongle-uri wireless. Ubisoft ne-a dat jocuri la pachet, iar BenQ a băgat la tombola un monitor GL2750HM.

IMG_0883

N-a apărut dirigul ca să mă ia de urechi la ore și nici nu m-a sunat mama să mă întrebe cum e la școală. Așa că aștept și ediția viitoare.

GG Toma

Posted on December 3, 2012, in Evenimente and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

