Tu când ai fost ultima dată copil?

Ştii momentul ăla în care te pui în pat şi începi să vorbeşti cu tine? Momentul acela în care începi să-ţi pui întrebări. Mi se întâmplă din ce în ce mai des. “Ai 24 de ani, bă. Ce-ai făcut până acum?”. Răspunsurile vin sau nu. 24 de ani? Da şi ce? Toma reuşeşte din ce în ce mai des să scoată copilul din noi. A făcut-o şi la ediţia a patra a Bloggers Lan Party 4. E drept că a fost nevoie şi de omul mare din noi. Până să înceapă al patrulea Război Mondial al bloggerilor, ne-a fost pusă la încercarea răbdare. Am rezistat. Ne-a ajutat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG. Sâmbătă, la mijlocul nopţii, a mers la magazin să facă rost de un switch de 24 de port-uri, rolă de fibră și clește.

Bloggers-Lan-Party-4

Ne-am dat cu tancul, am râs, am strâns din dinţi. Totul până la opt dimineaţa şi cam aşa a fost.

Ediția a patra Bloggers Lan Party 4 a fost un eveniment susţinut de AMDASRock şi PC Garage cu sprijinul Pescariu Sports & Spa.

Posted on December 3, 2013, in Evenimente and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

