Destinul zâmbeşte

quotes-about-happiness4

Treaba asta cu destinul şi cu întâmplarea e atât de relativã şi de complicatã încât chiar nu simt nevoia sã mã bag. Se întâmplă totuşi nişte lucruri uneori care îmi “tulbură” existenţa. E momentul ăla de “băeştiprost” sau de ce-ar fi fost dacă
Nu, nu e filozofie. Nu am de gând să ajung acolo. E doar un episod dintr-un film despre oameni şi zâmbete.

S-a întâmplat rapid şi fără să am timp sa imi analizez paşii.

Era doar una din dimineţile obişnuite în care mă trezesc prea târziu, mă spăl pe faţă în grabă şi alerg la redacţie. Doar că de data asta nu am ales hainele potrivite. Nu pentru că n-aş fi fost îndeajuns de dichisit, ci pentru că mi-am dat seama că îmi e frig şi că ceva mai târziu am să îngheţ. Nu a mai contat că deja eram în întârziere şi m-am întors pe călcâie, spre bloc. La intrare, o băbuţă se sprijinea într-un baston şi cotrobăia cu greu în sacoşă veche după chei. I-am deschis şi ţinut uşa de intrare şi lift şi am coborât înaintea ei, la etajul 4. Am dat saru-mâna şi exact când uşile se închideau babuţa m-a prins de mâna “Sărbători fericite, puiule! Sa fii iubit şi sănatos.”

Am zâmbit. Mi-a fi fãcut ziua mai frumoasă. Ce bine că m-am întors.

Posted on December 20, 2013, in Oameni frumoşi, Stories and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Iar tu mi-ai facut ziua mai frumoasa, afland ca mai exista si astfel de oameni ca ea . . .

Leave a Reply

